kehidupanku ~: Salam Perkenalan ~

Wednesday, October 3, 2012

Salam Perkenalan ~



salam perkenalan buat semua ~
ok..ni first time aku buat blog sebenarnya.. huhu memang tak de pengalaman langsung la kan.. ZERO !! so aku harap dengan tugasan yang diberi ni akan memberi aku serba sedikit pengetahuan mengenai blog.. so jom kite berkenalan dulu... nama diberi SITI ZALEHA.. korang boleh pggil aku zal atau zaleha.. ikut keselesaan masing2,, aku pelajar FAKULTI EKONOMI DAN PENGURUSAN atau lebih dikenali sebagai FEP.. merupakan pelajar PENTADBIRAN PERNIAGAAN ~ and aku duduk kat KOLEJ KERIS MAS!! haha *excited terlebih plak* haa.. sebelum terlupa, ni satu lagi berita menarik yang aku nak kongsi dengan korang.. aku punye tema blog ialah . . . ACCESS huhu menarik tak ?? memang terkejut gila la aku an bila dapat tajuk nih.. haisy tape la.. redha je la and aku harap aku dapat buat yang terbaik untuk tema tu.. sebelum berakhir.. sedikit renungan bersama ~ :)



No comments:

Post a Comment